سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

                           سرداربزرگ حسین ابن علی علیهه السلام




نفس بزن باز دوباره ، پرستوی مهاجر من

وااای از این نفسات

وااای از اشک چشات

وااای از زخم نگات

مادرم، ای وای مادرم

نفس بزن باز دوباره

پرستوی مهاجر من

بس که چشات بارونیه

نداری جونی به بدن

ستاره ی شبای من

برای من روشن بمون

من التماست می کنم

پَر نکشو با من بمون

وااای از این نفسات

وااای از اشک چشات

وااای از زخم نگات

مادرم، ای وای مادرم

خونه خرابم می کنی

وقتی خمیده راه می ری

بیا و بشکن بغضتو

شاید که آروم بگیری

خوب می دونم که قاتلت

اشک چشای حیدره

وقتی نگاهم می کنی

برای بار آخره

وااای از رفتن تو

امون از زخم تن تو

تمومه خندیدنه تو

وااای از این نفسات

وااای از اشک چشات

وااای از زخم نگات

مادرم، ای وای مادرم



پنج شنبه 91 فروردین 17 | نظر بدهید






کلام شهدا/خانواده شهدا/2
جای گل یاس، کنج گلدونه
بعد از نبی به فاطمه دنیا وفا نکرد (مرثیه)
نفس بزن باز دوباره ، پرستوی مهاجر من
یه گل یاس شکسته شاخه هاش از هم گسسته

 

 

 

 

 

 

 

 

کل بازدید : 27970
بازدید امروز :0
بازدید دیروز : 3
تعداد کل پست ها : 103

 


@

  مقر افسران جنگ سایبری

@



@

 ورق زدن قرآن آنلاین = online Quran
@ @